زنی در آمریکا در آستانه دهمین سالگرد ازدواجش با خواندن آگهی‌ها در روزنامه محلی به رازی مهم در زندگی‌اش پی برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مجله آمریکایی نیوزویک، یک زن آمریکایی یک هفته قبل از دهمین سالگرد ازدواج خود، تصمیم گرفت بخش اخبار مربوط به آگهی تولد در یک روزنامه محلی را مرور کند به طور تصادفی خیانت همسرش را کشف کرد. او وقتی نام همسر خود را در کنار یک زن دیگر در آگهی تبریک درباره تولد یک کودک جدید دید، متوجه زندگی موازی همسرش شد.

او از وب سایت بیمارستان که نام آن در تبلیغات ذکر شده بود بازدید کرد و نام شوهر خود و نام زن دیگر را در نوار جستجو نوشت و نه تنها تصویری از کودک تازه متولد شده را پیدا کرد بلکه کشف کرد که او یک کودک دختر دیگر نیز دارد که بیش از یک سال پیش متولد شده است.


بیشتر بخوانید


این زن آمریکایی از طریق یک سری فیلم‌ها داستان خود و حتی روبه‌رو شدن با همسرش و افشای این رابطه پنهانی را در برنامه تیک تاک برای دنبال کنندگانش تعریف کرد که با تعامل زیادی همراه شد و تعداد بازدید‌ها از حدود ۳۰۰ هزار بازدید عبور کرد.

همچنین در این روایتگری عنوان شد که پس از جدایی این زوج، مرد با ادعای اینکه مجرد است بار دیگر از زن خواستگاری کرد، اما زن که می‌دانست او همچنان با زن دیگری دیدار دارد از پذیرش مجدد او خودداری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آخه نازی، خیلی عجیبه،گناه دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خیانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
این کلمه هوو اسم جالبیه که زنا رو همسر دوم شوهراشون گذاشتن یعنی هیولا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خخخخ
هووووووووووو
خخخخخ مردم از خنده
آخرین اخبار