هیثم بن طارق پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هیثم بن طارق، سلطان عمان در پیامی انتخاب دوباره بشار اسد به عنوان رئیس‌جمهور سوریه و پیروزی او در انتخابات را تبریک گفت.

سلطان عمان تبریکات و آرزو‌های صمیمانه خود را برای بشار اسد ابراز داشت و برای او در ادامه راه رهبری ملت سوریه و در مسیر تحقق آرزو‌های این کشور آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق نیز روز گذشته ضمن تبریک گفتن پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه در پیامی اعلام کرد صندوق‌های رأی در سوریه پیروزی را به ارمغان آورد که برخی مخالف آن بودند.

رهبر جریان صدر عراق در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: پس از درد و مصیبتی طولانی که خون ملت صبور سوریه قربانی آن شد، اکنون پرتو‌های دموکراسی در سوریه در حال پاک کردن غبار جنگ‌ها هستند تا بار دیگر از طریق صندوق‌های رأی و به دور از خشونت و جنگ راه خود را باز کند، صندوق‌هایی که یک پیروزی را به ارمغان آورد که برخی به آن معترف و برخی مخالف آن بودند.

رهبر جریان صدر عراق همچنین تاکید کرد: در سوریه هر کسی در جایگاه ریاست جمهوری باشد باز این کشور عزت و کرامت خود را از عزت و کرامت ملت خود وام گرفته است، همه عزت از آن خداوند است و دعا می‌کنیم که تروریسم، دیکتاتوری و استعمار سرنگون شود. خدای را سپاس که صدای ملت بالا رفت و آتش خشونت خاموش شد.

جنبش حزب الله و رئیس مجلس لبنان انتخاب مجدد بشار اسد به عنوان رئیس‌جمهور سوریه را به وی تبریک گفتند.

نبیه بری، رئیس مجلس لبنان نیز در پیامی به بشار اسد، انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس‌جمهور سوریه را تبریک گفت.

میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان با ارسال پیامی، پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار