فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی،  فرمانده انتظامی ملایر گفت: برای شناسایی و مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران این یگان از نگهداری سوخت بدون مجوز قانونی در یکی از روستا‌های شهرستان ملایر مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگی با دستگاه قضایی به منظور بررسی موضوع به این روستا اعزام شدند. 

او با بیان اینکه در بازرسی مأموران از مکان موردنظر، ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک تانکر کشف و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد، افزود: همچنین یک محموله لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه وانت بار در ملایر کشف و ضبط شد.

سلگی اضافه کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند و با هماهنگی با دستگاه قضایی، این خودرو را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

این  مسئول ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودرو توسط مأموران تعداد چهار دستگاه جاروبرقی خارجی و بدون هر گونه مجوز قانونی در مجموع به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

او با اشاره به اینکه برخورد با هر گونه قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از اولویت‌های انتظامی ملایر در سال جاری است، گفت: برخورد قاطعانه با افراد فرصت طلبی که اقدام به حمل و جابه جایی کالای قاچاق می‌کنند، در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.