فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق از سه دستگاه نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدباقر سلگی,فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران این یگان در حین گشت زنی به تعداد سه دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شده که با هماهنگی دستگاه قضائی این خودرو‌ها را به منظور بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله‌های آن متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی توسط ماموران این یگان از داخل هر سه خودروی متوقف شده، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم چوب جنگلی بدون مجوز قانونی کشف شد که ارزش ریالی آن طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه با تشکیل پرونده هر سه متهم تحویل مراجع قانونی شدند افزود: برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی که به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور محسوب می‌شوند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سلگی در ادامه سخنانش از کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی و پلیس اطلاعات این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از نگهداری مقدار زیادی سوخت قاچاق در منزل یکی از روستائیان مطلع شدند.

او بیان کرد:هماهنگی با دستگاه قضائی، ماموران در بازرسی از مکان، یک تانکر ۱۰ هزار لیتری سوخت حاوی گازوئیل که ارزش آن طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده و فاقد هر گونه مدارک قانونی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان این که متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: قاچاق سوخت از عوامل مهمی است که ضربه جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند و نیروی انتظامی شهرستان قاطعانه با قاچاقچیان و متخلفان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.