سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط این تیم بعد از باخت مقابل سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با آخرین شرایط این تیم و باخت مقابل سایپا در چارچوب دیدار معوق هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه با اشتباهات عجیب داوری که در این مسابقه دیدیم، بازی را واگذار کردیم. در این مسابقه مشخص شد که حتی یک خطای اشتباه می‌تواند در نتیجه یک مسابقه تاثیرگذار باشد.

علوی ادامه داد: نمی دانم چرا این اشتباهات تنها برای تیم ما پیش می‌آیند. در بازی‌های گذشته نیز تیم ما به علت همین اشتباهات داوری نتوانست پیروز شود. در بازی با نساجی گل سالم ما را نپذیرفتند و بازی دیروز نیز آن گونه حق تیم ما را پایمال کردند.

او افزود: البته به علت شرایطی که در بازی سایپا و پیکان در هفته‌های گذشته پیش آمده بود، در این بازی احتمال اشتباهات داوری را در نظر گرفته بودیم؛ اما فکر نمی‌کردیم مسابقه به این سمت برود. نمی‌دانم شاید ما هم باید مانند خیلی از تیم‌های دیگر حاشیه سازی کنیم و درباره داوری‌ صحبت کنیم تا شاید قضاوت علیه ما نباشد.

علوی درباره شرایط بازیکنان فولاد گفت: طبیعی است که بعد از شکست، بازیکنان و کادر فنی ناراحت و ناامید باشند، مخصوصا که تیم ما بازیکنان جوان بسیاری دارد که این موضوع می‌تواند شرایط را برای کادر فنی سخت‌تر کند؛ اما امیدوارم وضعیت تیم بهتر شود و بتوانیم به روند خوب خودمان بازگردیم.

علوی درباره از دست رفتن احتمالی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فولادی‌ها گفت: با توجه به شرایط جدول و همچنین وضعیت سایر تیم‌ها، هنوز چیزی برای تیم ما تمام نشده است و ما برای رسیدن به سهمیه لیگ آسیایی فصل بعد و حداقل رسیدن به رتبه چهارم امیدواریم. فکر می‌کنم با توجه به تعطیلات لیگ و زمان استراحت خوبی که برای بازیکنان ما فراهم می‌شود، بعد از شروع بازی‌ها فولاد متفاوتی را خواهیم دید.

سرپرست فولاد درباره شرایط متفاوت این تیم نسبت به سال گذشته و همچنین نتایج ضعیف هفته‌های گذشته فولاد گفت: تیم خوبی را در اختیار داریم؛ اما اگر بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارند، می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم. اگر در هفته‌های گذشته اشتباهات داوری نبودند، اکنون شرایط بهتری را در جدول لیگ برتر داشتیم.

علوی افزود: پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما امسال بسته بود. با شرایط سخت و یک سری بازیکن جوان مجبور به حضور در مسابقات لیگ و همچنین مسابقات آسیایی بودیم. تیم ما در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و تمام همگروهی‌های ما قهرمان کشور خودشان بودند. با این وجود در دور رفت نتایج قابل قبولی را کسب کردیم؛ اما به دلیل همان پنجره بسته و خستگی بازیکنان که دلیل آن هم همان پنجره بسته بود، نتوانستیم نتایج مورد رضایت هواداران را کسب کنیم.

او ادامه داد:‌ ای کاش مسئولان فدراسیون کمک می‌کردند و پنجره نقل و انتقالاتی ما حداقل برای مدتی کوتاه و برای مسابقات آسیایی باز می‌شد. فولاد نیز مانند سایر تیم‌ها نماینده ایران است و برای این کشور پا به مسابقات می‌گذارد؛ اما احساس می‌شود این نگاه ملی روی باشگاه فولاد خوزستان وجود ندارد.

علوی درباره انتقاد‌ها به عملکرد جواد نکونام، سرمربی فولاد و اخراج احتمالی او گفت: این صحبت‌ها، تنها حاشیه سازی بعضی رسانه‌ها است که نمی‌خواهند فولاد در مسیر درستی قرار گیرد. جواد نکونام و کادر فنی او با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و می‌توانند شرایط فولاد را بهتر کنند.

علوی در پایان گفت: تیم فولاد با همین کادر و بازیکنان در مسابقات این فصل لیگ و مسابقات قهرمانی آسیای سال آینده، می تواند عملکردی مطلوب از خود ارائه دهد. بخش بزرگی از تیم ما را بازیکنان جوان و بومی تشکیل می‌دهند. باید به این تیم و بازیکنانش فرصت داد تا بتوانند بهترین نتیجه را برای فوتبال و مردم خوزستان کسب کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار