هنرستان هنر‌های زیبا از مهرماه در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند

هنرستان هنر‌های زیبا در ۲ رشته هنری شامل سینما و هنر‌های نمایشی از مهرماه در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فیروز عسگری معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: راه اندازی هنرستان هنر‌های زیبا در استان گامی بلند در راستای تحقق توسعه آموزش هنر است که خلاء ناشی از نبود رشته‌های هنری برای ادامه تحصیل دانش آموزان علاقمند به هنر را برطرف کرد.

او با اشاره به اینکه این هنرستان در ۲ رشته هنری شامل سینما و هنر‌های نمایشی فعالیت خود را از مهرماه سال ۱۴۰۰ آغاز می‌کند، افزود: هدف از راه اندازی هنرستان پسرانه هنر‌های زیبا در استان، پایه گذاری و ایجاد بستر لازم برای حضور دانش آموزان علاقمند به رشته‌های هنری در این عرصه بوده است.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: هدف از تاسیس این هنرستان، تربیت هنرجویان مستعد و خلاق هنری برای ترویج هنر‌های ملی، بومی و آموزش صحیح و آکادمیک هنر‌های مدرن منطبق با اهداف و سیاست‌های کلی کشور، همچنین میسر کردن حق دسترسی عادلانه افراد به آموزش هنر، پرورش هنرمندان کار آمد و نخبه درسراسر کشور است.

او ادامه داد: دانش آموزان پسر علاقمند می‌توانند پس از اتمام دوره اول متوسطه، برای ثبت نام در پایه دهم، با در دست داشتن پرونده دانش آموزی و فرم هدایت تحصیلی به آدرس خیابان هفت تیر، هنرستان هنر‌های زیبا یا آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان شهرکرد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.