مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: بر اساس اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، امور خدماتی شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در مراسم واگذاری امور خدماتی شهرک صنعتی کاسپین ۲ به بخش خصوصی گفت: واگذاری امور خدماتی شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی با هدف کاهش تصدی گری بخش دولتی و توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی افزود: در این زمینه ساختمان اداری، تأسیسات زیربنایی و زیرساختی، فضای سبز، آتش نشانی و حفاظت فیزیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ به بخش خصوصی متقاضی سپرده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: بخش خصوصی که امور خدماتی شهرک‌های صنعتی به آن‌ها واگذار می‌شود باید امانتداری، پاکدستی و اخلاق حرفه‌ای در کار را سرلوحه خود قرار دهد و با ارائه خدمات مناسب و کیفی رضایت صنایع مستقر و سرمایه گذاران را جلب کند.

وی یادآور شد: شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) هفتمین شهرک صنعتی استان قزوین است که امور خدماتی آن به بخش خصوصی واگذار شده است.

پیش از این اداره امور خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کاسپین یک، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان بر اساس قانون به بخش خصوصی واگذار شده بود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.