اپراتور هندی الاصل در آمریکا که توانست با عکس العمل سریع خود جان یک مسافر پرت شده به داخل ریل قطار را نجات دهد مورد تحسین کاربران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اخیرا اقدامات نژادپرستانه علیه آسیایی‌های مقیم آمریکا افزایش یافته است به تازگی یک شهروند آمریکای هندی الاصل به خاطر عکس العمل سریع خود در ایستگاه مترو مورد تمجید قرار گرفته است. «توبین مادتهیل» ۲۹ ساله که اپراتور مترو در نیویورک است با دیدن یک مرد آسیایی که به داخل ریل قطار پرتاب شده بود فورا قطار را متوقف و مانع مرگ این مرد شد.

این حادثه صبح روز دوشنبه و در ایستگاه خیابان ۲۱ و کوئینزبریج رخ داد. مادتهیل که متوجه سقوط چیزی به داخل ریل شده بود در فاصله ۳۰ فوتی از وی قطار را متوقف کرد. او در این باره گفت: «من فورا قطار را متوقف کردم و به سمت این مرد دویدم. او سرش شکسته بود و غرق خون شده بود. افرادی که در داخل ایستگاه حضور داشتند به او کمک و وی را به بالای سکو منتقل کردند. من خوشحالم توانستم قبل از برخورد قطار با این مرد آن را به موقع متوقف کنم. از خدا ممنونم.»


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش NBC نیویورک، قربانی بلافاصله به مرکز پزشکی مونت سینای منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. بنا به گزارش ABC ۷ نیویورک نیوز و به گفته مسئولان محلی قربانی مردی ۳۵ ساله بود که در نزدیکی لبه سکو ایستاده بود که ناگهان فرد مهاجم به وی نزدیک شد و او را به داخل ریل پرتاب کرد.

گفتنی است؛ پلیس نیویورک با انتشار تصاویر فرد مظنون و درخواست کمک از شهروندان برای شناسایی فرد مهاجم جستجو‌های خود برای دستگیری وی را آغاز کرده است.

فرد مهاجم

اپراتورر آسیایی جان مرد پرت شده به داخل ریل را نجات داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.