حیدری از فراهم‌شدن امکان امانت کتاب به صورت حضوری در شهر‌های با وضعیت نارنجی در ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت کتابخانه‌های عمومی ایلام با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در خصوص نحوه بازگشایی کتابخانه‌ها تابع قوانین و مصوبات ستاد ملی مقابله کرونا است و نحوه فعالیت کتابخانه‌ها با توجه به رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها تعیین می‌شود.

او ادامه داد: بر این اساس در شهر‌های با وضعیت نارنجی امکان عضویت و امانت گرفتن کتاب فراهم شده است، اما سالن‌های مطالعه تعطیل خواهند بود. در شهر‌های با وضعیت زرد شیوع بیماری علاوه بر امکان عضویت و امانت گرفتن کتاب، سالن‌های مطالعه با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت خواهند کرد و فعالیت کتابخانه‌ها در شهر‌های با وضعیت آبی شیوع ویروس کرونا نیز با ۵۰ درصد ظرفیت انجام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام اظهار کرد: با توجه به این‌که در حال حاضر عمده شهر‌های استان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان ایلام، آبدانان و چوار در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند امکان ارائه خدمات عضویت و امانت حضوری کتاب در این شهر‌ها نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.