فرماندار کارون از افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در فرهنگ سرای کوت عبدالله این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه خنفری فرماندار کارون ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه مجریان و بانیان طرح شهید قاسم سلیمانی و نیز همراهی و تلاش شبانه روزی ناجا گفت: مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، بنابراین به منظور کاستن از فشار کاری باید پرهیز از تجمع‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به یک فرهنگ تبدیل شود.

او ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان افزود: نیروی انتظامی با همراهی خود با سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان، صنعت و معدن و شهرداری جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، جلوگیری از تجمعات و برگزاری مراسم مختلف و همراهی در تعطیلی اصناف در شرایط وضعیت قرمز کرونایی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دادند.

خنفری بیان داشت: نقطه اصلی درگیری با این بیماری کارکنان شبکه بهداشت، کادر درمان و پزشکان و نیز خانواده‌های آن‌ها هستند، ماموریت و رسالت کادر درمان به مثابه جنگ در خط مقدم جبهه است. شاهد هستیم با جان و دل در راه مبارزه با این بیماری گام برداشتند.

فرماندار کارون ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان با توجه به شرایط افراد مسن همه تلاش خود را جهت اعزام به محل سکونت آن‌ها انجام دادند، البته با توجه به در پیش بودن انتخابات و لزوم حضور ناظران در شعب اخذ رای در جهت رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی سعی می‌کنیم کمبود نیرو در زمینه ناظران بهداشتی را با هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت برطرف نمائیم.

شهروندان می‌توانند همه روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب جهت واکسیناسیون افراد مسن به محل فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله مراجعه نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.