رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به مراجعه روزانه حدود ۵۰۰ نفر برای تست کرونا گفت: نتیجه ۵۰ درصد تست‌ها مثبت می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز به مراجعه روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر برای انجام تست کرونا گفت: از ۵۰ درصداین افراد در صورت داشتن علائم کرونا تست گرفته می‌شود که در حدود ۵۰ درصد نتایج آن‌ها مثبت می‌شوند.

او به واکسیناسیون روزانه بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار نفر علیه کرونا در شرق اهواز اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم هرچه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۶۵ سال به بالا به پایان برسد، این در حالی است که با روند کاهشی ابتلا به‌ای بیماری مواجه شده ایم.

مردانی در خصوص روند اجرای واکسیناسیون کرونا بیان داشت: در حال حاضر ۲ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شرق اهواز فعال هستند، مجتمع ملی حفاری در منطقه ملی راه مراکز شماره ۱۹، ۱۲ و ۱۰ بهداشتی شامل؛ کوی ملت، زیتون، ملی راه، زرگان و فرهنگیان را پوشش می‌دهد. دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شرق اهواز نیز در شهرک نفت مستقر است که جمعیت شهرک نفت، کوی آغاجاری، سپیدار و اطراف آن را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.