مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: طرح جامع و فاز یک منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد در خراسان رضوی در شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رستمی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: تصویب و نهایی شدن طرح جامع و فاز یک منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد یکی از مهمترین مطالبات مردم مرزنشین بود که بعد از گذشت ۱۰ سال با همت مسئولان استانی و کشوری محقق شد.

وی افزود: در این طرح ۶۲۷ هکتار از مجموع هشت هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در قالب مرحله نخست آن به تصویب رسید.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با بیان اینکه این اقدام نقش بسزایی در حوزه صادرات گمرک مرزی دوغارون دارد ادامه داد: با اجرایی شدن و آغاز عملیات ساخت و ساز مرحله اول منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، این منطقه به یکی از بزرگترین مناطق اقتصادی در شرق کشور تبدیل خواهد شد.

رستمی بیان کرد: در مرحله نخست، زمین پس از آماده سازی به متقاضیان واگذار خواهد شد و بخش‌هایی همچون صنایع خرد و کوچک، اداری و خدماتی و قسمت‌های مختلف مورد نیاز راه اندازی خواهند شد.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار