رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه از برگزاری رالی خانوادگی شهری در کرمانشاه با حضور ۲۵ شرکت کننده خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقه آیتم‌های مختلفی طراحی شده بود، گفت : شرکت کنندگان باید با سرعت مجاز شهری مسیر‌هایی که برای آن‌ها مشخص شده بود را به همراه یک نقشه خوان شناسایی و طی می‌کردند.

او گفت : در مسیر حرکت شرکت کنندگان، ایستگاه‌هایی را قرار داده بودیم که برای آن‌ها تایم گیری می‌کرد تا مشخص شود چه رانندگانی سرعت مجاز را رعایت کرده اند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه مدت زمان طی مسیر توسط شرکت کنندگان را ۳۵ دقیقه اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در این رالی مسیری ۲۴ کیلومتری را طی کردند.

او افزود: خط شروع مسابقه از دانشگاه آزاد بود و شرکت کنندگان با طی کردن مسیر میدان آزادگان، کمربندی غربی، پل الهیه، خیابان سی متری دوم، گذرنامه، بلوار زن و کمربندی غربی در نهایت به خط پایان یعنی میدان آزادگان رسیدند.

کرانی با بیان اینکه در مسیرتعیین شده داور‌هایی بصورت نامحسوس شرکت کنندگان را تحت نظر داشتند تا میزان قوانمندی رانندگان را ارزیابی کنند، گفت: در پایان با جمع بندی امتیازات توسط داوران، شش نفر اول معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

او هدف اصلی از برگزاری رالی خانوادگی شهری در کرمانشاه را بالا بردن فرهنگ رانندگی در شهر دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف این برنامه را بصورت مداوم برگزار کنیم.

مسابقات رالی خانوادگی شهری کرمانشاه با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی، دانشگاه آزاد و کانون جهانگردی اتومبیلرانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.