پوریا امیری بوکسور کرمانشاهی توانست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات را بگیرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه با بیان اینکه بوکس کرمانشاه پس از حدود یک دهه صاحب مدال آسیایی شده، گفت : پوریا امیری بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی که به همراه تیم ملی کشورمان عازم مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ امارات شده، توانست مدال برنز این رقابت‌ها را بگیرد.

او گفت : این بوکسور کرمانشاهی در دور اول رقابت‌ها استراحت داشت و در دور یک چهارم نهایی هم باتوجه به اینکه حریف اماراتی اش حاضر به مسابقه نشد استراحت کرد و سرانجام در مرحله نیمه نهایی به حریف از کشور قزاقستان برخورد.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه افزود: هرچند که حریف قزاق یکی از قدرتمندترین سنگین وزن‌های بوکس آسیا است، اما بوکسور کرمانشاهی به خوبی با این حریف مبارزه کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان می‌توانست پیروز این رقابت باشد.

او افزود: پوریا امیری در این دیدار سه راند کامل را بدون آنکه ناک اوت شود برابر حریف قزاق خود مقتدرانه جنگیدند و علیرغم همه شایستگی‌هایی که در این دیدار داشت، مغلوب حریف شد.

فشی کسب مدال برنز آسیایی پوریا امیری را اتفاقی بسیار خوب برای بوکس کرمانشاه خواند و گفت: پس از حدود ۱۰ سال بوکس کرمانشاه در رقابت‌هایی آسیایی صاحب مدال شده که نشان می‌دهد روز‌های بهتری نیز پیش رو داریم.

او گفت: زمانی بوکس کرمانشاه در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و طی سال‌های اخیر تلاش کرده ایم تا بتوانیم دوباره آن جایگاه را بدست آوریم که خوشبختانه مسیر را بخوبی طی کرده ایم و ماحصل آن هم به مرور در حال دیده شدن است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.