آغاز ثبت نام اولیه پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی از ۲۰ خرداد

معاون آموزش و پرورش استان کرمان از ثبت نام اولیه پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی متوسطه اول مناطق کمتربرخوردار از ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد حبیب اللهی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام خود اظهاری دانش آموزان تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد و داوطلبان باید بدون مراجعه حضوری به منظور تکمیل فرم خوداظهاری به سامانه sanjesh.kermanedu.ir مراجعه کنند.

او افزود: همچنین مقرر شد، بنا به تصمیم ستاد ثبت نام، برای بهره مندی جاماندگان ثبت نام دبیرستان‌ها و هنرستان‌های دوره دوم متوسطه در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه، سامانه فعال شود تا متقاضیان برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به این که این فرم اولیه و خوداظهاری بر اساس امتیاز است، ضرورت دارد واقعی سازی این امتیاز‌ها در سطح اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق صورت گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.

حبیب اللهی افزود: پارسال کمترین تنش را در زمینه پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی داشتیم.

او تصریح کرد: یکی از مهمترین چالش‌های ما ستاد‌های شهرستان‌ها و مناطق هستند که باید صحت و سقم اطلاعات را تایید کنند و امید است با همکاری همه همکاران امسال هم حق به حق دار برسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار