در دیدار مسئولان سازمان بسیج اساتید استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از طرح پویش ملی «نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبری فر رئیس سازمان بسیج اساتید استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: تلاش سازمان بسیج اساتید در انتخابات پیش رو روشنگری و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

او افزود: در پویش ملی "نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم" مردم می‌توانند مطالبات خود را از رئیس جمهور سیزدهم مطرح کنند تا هم از طریق کارشناسان تحلیل و بررسی شود و هم مورد توجه مسئولان و رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

عارفی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست گفت: صدا و سیما امروز با توجه به امکانات گسترده رسانه‌های دشمن و فشار‌های معاندین به خوبی در جنگ نرم با توطئه‌ها و دسیسه‌ها مبارزه می‌کند.

او افزود: بسیج هم بخش مهمی از قدرت نرم کشور است و بسیج اساتید از تاثیرگذارترین سازمان‌های بسیج است.

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم در این دیدار گفت: ارتباط ما با دانشگاه و بسیج ارتباطی مهم و تاثیرگذار است و در برنامه‌های مختلف صدا وسیما این ارتباط و تاثیرگذاری کاملاً روشن است.

او با اشاره به برنامه ریزی‌های صدا وسیما در مورد انتخابات پیش رو افزود: هدف صدا و سیما، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و انتظار می‌رود، کرمان به عنوان پایتخت مقاومت و شهر سردار شهید سلیمانی همچون گذشته در این حوزه بدرخشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.