محمدرضا علیزاده گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه شورای معاونان این اداره کل، یکی از توانمندی‌های حوزه فرهنگ و هنر را استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزره است.

او با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: ما در سه بخش رسانه، تبلیغات و چاپخانه‌ها، وظایف قانونی و حوزه نظارت بر عهده داریم.

علیزاده افزود: تاکید ما این است که این وظایف به نحو شایسته‌ای به انجام برسد، اما وظیفه دیگر ما استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ست تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و موثران فرهنگی در همه دوره‌های گذشته با حضور، همراهی و مشارکت خود، سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشتند و در انتخابات پیش رو نیز با استفاده از این توان و اثر گذاری می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار