رشیدی گفت: جهت کیفیت بخشی و مهارت آموزی معلمان، در نظر داریم کارگاه‌های تخصصی آموزش نرم افزار‌های مورد نیاز تدریس و شیوه علمی آموزش مجازی را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام ، ضمن اشاره به پیامد‌های شیوع بیماری کرونا و چالش‌های آموزش مجازی برای فرهنگیان، گفت: معلمان در این دوران چند برابر زمان مدرسه برای تدریس باید وقت بگذارند که جای تقدیر دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، مطرح کرد: بعد از گذشت بیش از یک سال از شیوع بیماری کرونا و ادامه روند آموزش به صورت مجازی، عدم تدریس به صورت مجازی توسط معلمان قابل قبول نیست و از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای توانمندسازی معلمان برای سال تحصیلی آینده هستیم.

رشیدی مطرح کرد: جهت کیفیت بخشی و مهارت آموزی همکاران فرهنگی در نظر داریم کارگاه‌های تخصصی آموزش نرم افزار‌های مورد نیاز تدریس و شیوه علمی آموزش مجازی را برگزار کنیم.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و راهکار‌ها در خصوص چگونگی برگزاری کارگاه‌ها اظهار نظر نمودند و در پایان مقرر گردید کارگروه تخصصی متشکل از گروه‌های آموزشی و متخصصین علوم کامپیوتر تشکیل شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.