فرماندار ایلام مطرح کرد؛

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل برگزاری امتحانات هماهنگ حضوری

گراوند توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل برگزاری امتحانات هماهنگ حضوری را مثبت ارزیابی کرد و بر بازدید‌های مکرر و نظارت‌های بهداشتی تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام با حضور خیراله گراوند فرماندار ایلام، حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، شمس الدین شیروانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان و سایر اعضا و مدعوین در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار شد.

گراوند فرماندار ایلام از تلاش جهادگرانه فرهنگیان در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: به منظور تسریع در تکمیل و بهره برداری به موقع از پروژه‌های آموزشی در دست ساخت شهرستان ایلام به تعداد ۱۵ واحد آموزشی ، سهم اعتبارات مربوطه از طریق تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان افزایش خواهد یافت.

او در خصوص رفع مشکل کمبود تجهیزات مدارس و تعمیر و نگهداری سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس رایزنی نمود و اظهار کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون، به احتمال زیاد بازگشایی مدارس در مهرماه انجام خواهد شد لذا تمام تلاش‌ها در راستای رفع نواقص و تجهیز مدارس باید قبل از آغاز سال تحصیلی به کار گرفته شود و اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

فرماندار ایلام رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در محل برگزاری امتحانات هماهنگ حضوری را مثبت ارزیابی نمود و بر بازدید‌های مکرر و نظارت‌های بهداشتی تاکید نمود.

حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام و دبیر جلسه نیز ضمن تشریح نتایج مصوبات گذشته از جمله برنامه‌های مختلف هفته بزرگداشت مقام معلم، به قرائت دستور کار جلسه پرداخت.

رشیدی در ادامه به ارائه گزارشی در زمینه امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه به ویژه دستورالعمل‌های بهداشتی، کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی، مسائل مربوط به ثبت نام دانش آموزان و هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم برای ورود به رشته‌های مختلف تحصیلی پرداخت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.