فرماندار شهرستان صحنه گفت: یک صد و ۱۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه یک صد و ۱۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در شهرستان صحنه مستقر می‌شود، گفت : از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و یک شعبه سیار برای شهر صحنه، ۲ شعبه ثابت برای دینور و ۸۷ شعبه اخذ رأی برای روستا‌ها است.

او گفت : ۴۱ داوطلب در ۲ شهر صحنه و دینور و ۷۸۷ داوطلب در روستا‌ها ثبت نام کرده که از این تعداد ۲۱ نفر در شهر‌ها و ۷۶۱ نفر برای یک صد و ۵۱ روستای شهرستان صحنه که در آن‌ها انتخابات برگزار می‌شود، تأیید صلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان صحنه افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد‌ها اجازه برگزاری تجمعات انتخاباتی را نداشته و تا پیش از آغاز زمان تبلیغات انتخابات در صورت مشاهده تبلیغات نامزد‌ها در فضای مجازی تذکر‌های لازم داده می‌شود.

حیدری با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در این دوره حساس از انتخابات مسئله مهمی است، افزود: اقشار، احزاب و گروه‌های مختلف باید با وحدت مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و انتخابات را پرشور برگزار کنند .

۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

فرماندار قصرشیرین گفت: ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را بر عهده دارند.

مرادعلی تاتار افزود: با تمهیدات صورت گرفته ۴۰ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در روز ۲۸خردادماه تعیین شده است.

او افزود: در امر برگزاری انتخابات ملاک ما قانون است و همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم و مهم‌ترین هدف ما نیز صیانت از آرای مردم است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در شهرستان قصرشیرین ۲۷ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین نام‌نویسی کردند که از مجموع این افراد یک نفر رد صلاحیت و پنج تن نیز انصراف دادند و اکنون انتخابات ۲۸ خرداد با رقابت ۲۳ نامزد برگزار می‌شود.

تاتار ادامه داد: شرایط و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ فراهم شده و آموزش‌های لازم نیز به کاربران انتخابات داده شده و تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

او گفت: مردم به طور یقین در ۲۸ خردادماه با شکوه تمام در پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند که پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و برای تقویت و عزت و اقتدار کشورمان در عرصه بین الملل با قاطعیت و با حضور حداکثری در انتخابات مشارکت می‌کنند.

تاتار گفت: همه باید بر طبق وظیفه شرعی، ملی و قانونی خود باید در عرصه تعیین سرنوشت شرکت کرده و در انتخابات حماسه آفرینی کنند.

۱۵۰ شعبه اخذ رأی برای روز برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: با توجه به وضعیت کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۱۵۰ شعبه اخذ رأی برای روز برگزاری انتخابات در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

غلامرضا مرتضوی افزود: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان رو به کاهش است، ولی شکننده است.

او با بیان اینکه ورودی روزانه بیمارستان به زیر چهار نفر کاهش یافته، افزود: در حال حاضر ۲۲ نفر در مرکز درمانی شهرستان بستری هستند.

فرماندار سنقرو کلیایی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰، گفت: تمام مقدمات کار در سطح شهرستان فراهم شده، هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی کار‌های خود را انجام می‌دهند و بررسی صلاحیت انتخابات شورا‌های اسلام شهر و روستا در موعد مقرر انجام و ابلاغ شده است.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۱۵۰ شعبه اخذ رأی برای روز برگزاری انتخابات در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

مرتضوی گفت: تمام دستگاه‌های اداری، مجموعه‌های مردمی در بحث مشارکت مردم در حال فعالیت هستند از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌ها، نصب بنر در راستای دعوت مردم به مشارکت استفاده شده تا شاهد حضور پرشور مردم در روز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در پای صندوق‌های رأی باشیم و باری دیگر عزت و شکوت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.