مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی برق ادارات تا پایان خردادماه در استان اقساطی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی‌ زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق با داشتن بیش از ۲۷۵ هزار اشتراک، بیشترین مشترکان در صنعت آب و برق این استان را دارد، گفت: میزان بدهی این مشترکان بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان است.

معتمدی‌ زاده افزود: شرایط پرداخت بدهی مشترکان برق به شرکت توزیع نیروی برق شرایط مناسبی ندارد و اگر مشترکان بدهی های خود را پرداخت نکنند مجبور به قطعی برق هستیم.

او با اشاره به اینکه بیشترین رقم بدهی‌ ها مربوط به دستگاه‌ های اجرایی و شرکت‌ های خدمات رسان است ادامه داد: برخی از این دستگاه‌ ها از یک میلیارد تومان تا بیش از ۲۰ میلیارد تومان بدهکار هستند و لیست بدهی آن ها به زودی برای مدیران ارشد ارسال می شود.

معتمدی‌ زاده از مدیران خواست در خصوص پرداخت بدهی‌ های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان تلاش مضاعفی داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان تمایلی به قطع برق هیچ مشترکی را ندارد گفت: این شرکت با توجه به شرایط اقتصادی خاصی که اکنون در جامعه حاکم است نسبت به اقساطی کردن بدهی های مشترکان اداری دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: شرکت توزیع برق آمادگی کامل برای اقساطی کردن بدهی های این مشترکان را دارد و متقاضیان تا پایان خرداد ماه امسال نسبت به قسطی کردن بدهی های خود اقدام کنند.

او افزود: مشترکین با نصب اپلیکیشن برق من، از تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در صنعت برق می توانند آگاه شوند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

معتمدی زاده ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان تمام تلاش خود را برای تامین برقی پایدار در تابستان امسال به کار می گیرد اما مشترکان نیز باید در مصرف برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.