براساس اعلام وزارت بهداشت وضعیت ۱۰ شهرستان از شهرستان‌های هفده گانه آذربایجان غربی با وضع نارنجی و هفت شهرستان در وضعیت زرد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت از امروز هشتم خرداد ۱۴۰۰ وضعیت کرونایی شهر‌ستان های ارومیه، خوی، مهاباد، سلماس، شاهین دژ، میاندوآب، ماکو، نقده، پیرانشهر و بوکان نارنجی و شهر‌ستان های تکاب، شوط، اشنویه، پلدشت، چالدران، چایپاره و سردشت نیز زرد خواهد بود.

 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش و همراهی کادر درمان و پرستاری، اصناف و دیگر دست اندرکاران مقابله با کرونا، بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بویژه دورهمی ها تاکید کرده است.

این کمیته از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط استان خواسته است تا  نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات، تردد خودرو‌های شخصی، فعالیت صنوف، مراسمات و ... اقدام نمایند.

تاکنون بیش از ۱۶۹ هزار نفر  از مردم استان  آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند‎.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.