نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنشی شرم آور به رأی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آر تی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی شرم آور، حملات این رژیم یه نوار غزه را مشروع و قانونی خواند.

نتانیاهو در اظهاراتی شرم آور با انتقاد از شورای حقوق بشر سازمان ملل، مدعی شد اقدام این سازمان سبب خواهد شد تا گروه‌های فلسطینی تشویق به ادامه عملیات علیه اسرائیل شوند.

او در سلسله توئیت هایی، با بیان ادعا‌های وقیحانه خود نوشت: تصمیم شرم‌آور امروز، نمونه‌ای دیگر از وسواس فکری ضد اسرائیلی شورای حقوق بشر سازمان ملل بود. بار دیگر، اکثریت بی‌اخلاق در شورا، یک سازمان تروریستی را نادیده گرفتند».

نخست‌وزیر همچنین مدعی شد: ما برای حفاظت از شهروندان خود در زمان درگیری، قانونی عمل کردیم و این تحقیقات، به سخره گرفتن قوانین بین‌المللی و تشویق سازمان‌های تروریستی در سراسر جهان است.

گفتنی است پیشتر نیز دولت پاکستان از تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تحقیقات درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم ضد صهیونیستی سازمان ملل اعلام کرد: اسلام آباد از تصویب قطعنامه سازمان همکاری اسلامی از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل در واکنش به نقض شدید قوانین بین المللی و حقوق بشر بوسیله رژیم اسرائیل استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار