امام جمعه فهرج:

بیمارستان فهرج سریع تر راه اندازی شود

امام جمعه شهرستان فهرج از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواست بخش‌های بیمارستان شهرستان فهرج هرچه سریعتر راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه نماز جمعه این هفته همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد.

او  گفت: اینکه خدا ترس شوید فریب شیطان را نخورید فریب هوای نفس را نخورید شرط ایمان است.

او اظهار کرد: ماه شوال یک ماه مهم و سرنوشت ساز برای یک مومن است ، چون بین دوفصل خودسازی برای انسان قرار گرفته است یک رجب، شعبان و رمضان و بعد از آن ذی القعده و محرم است.

حجت الاسلام آقا املایی افزود: تقوا در حقیقت مجهز شدن به تجهیزات در مقابل حمله هوای نفس است اینکه انسان ابزاری داشته باشد که بتواند خود را کنترل کند مقابل پول، شهوت و این‌ها کم نیاورد.

او بیان کرد: ماه شوال استراتژیک است ماه شوال سرنوست ساز است لذا مواظب باشید آنچه که در ماه رمضان بدست آوردید شیطان به راحتی از شما نگیرد از خدا میخواهم اولاً به من گوینده ثانیاً به شما شنونده توفیق بدهد که تقوا را از دست ندهیم.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: امروز ملت بزرگ فلسطین و مردم فلسطین و گروه‌های فلسطینی پیروز در جنگ دوازده روزه و سربلند هستند، دو علت پیروزی مردم فلسطین در مقابل رژیم ظالم و غاصب صهیونیست اولاً آمادگی و استعداد مردم شجاع فلسطین و گروه‌های جهادی ثانیاً یکپارچگی فلسطین در قدس ،در غزه ،در کرانه باختری، در اراضی ۴۸ ،در اردوگاه‌های فلسطین چه در سوریه چه در لبنان بود که  این اتحاد رمز پیروزی ملت عزیز فلسطین بود .

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: دشمن وحشی و گرگ صفت علی رغم همه درگیری‌های نظامی و یکپارچگی ملت فلسطین، کاری نمی‌تواند از پیش ببرد ، هرگونه تحرکی از طرف اسرائیل ملت فلسطین را علیه اسرائیل متحد‌تر می‌کند و تجربه شیخ جرا یک الگوی موفق برای موفقیت و پایداری در مقابل ارتش صهیونیست است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

او گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیست به نابودی نزدیک شده است و به زودی زود جهان بدون صهیونیست را تجربه خواهیم کرد.

خطیب جمعه فهرج اظهارکرد :به مناسبت روز مجلس و دومین سال مجلس مقام عظمای ولایت، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای  با نمایندگان مجلس صحبت‌های مهمی داشتند، آقا فرمودند ؛ تفاوت انگیزه‌های اعتراض برخی اعتراض‌ها از سر دلسوزی و به دلیل نگرانی از مشارکت پایین مطرح می‌شوند به آن‌ها ایرادی نمی‌شود داشت.

او بیان کرد: برخی هم بدلیل انکه نامزد مورد نظرشان احراز صلاحیت نشده، گله‌مند و ناراحت هستند به آن‌ها ایرادی نمی‌شود داشت، برخی با اصل شورای نگهبان مخالفند و با مطالب خود در فضای مجازی و مطبوعات میخواهند از این فرصت برای انتقام از شورای نگهبان استفاده کنند خداوند از این افراد نخواهد گذشت.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: باید در روز ۲۸ خرداد با حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های رای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  رابیمه و مشتی بر دهان استکبار جهانی بزنیم.

امام جمعه شهرستان فهرج تصریح کرد: تلاش های زیادی  شد تا بیمارستان در این شهرستان افتتاح بشود که  صمیمانه دستشان را می‌بوسم و تشکر می‌کنم .

حجت الاسلام آقاملایی گفت:  از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی میخواهم به خانه‌های بهداشتی توجه‌ای ویژه داشته باشند و  هرچه سریعتر بخش‌های بیمارستان شهرستان فهرج بخش بستری، بخش نوزادان، بخش رادیولوژی و دیگر بخش‌ها باحضور متخصصان پزشکی، راه اندازی شوند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لاشاری
۰۸:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
به روی چشم
آخرین اخبار