نفرات برتر مسابقات قهرمانی پتانک آقایان و بانوان کارگری خوزستان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه لک رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و بولس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: مسابقات پتانک آقایان و بانوان کارگری خوزستان در زمین‌های تخصصی پتانک مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز برگزار شد.

او بیان داشت: مسابقات در بخش آقایان با حضور ۸ تیم و در ۲ گروه ۴ تیمی و در بخش بانوان نیز در یک گروه ۴ تیمی انجام شد و در پایان رقابت‌های بخش آقایان، ترکیب میلاد خالقی و بهزاد عباسی به عنوان تیم اول، عباس علوانی و علیرضا قربانی به عنوان تیم دوم و محسن شهبازی و رضا حسنوند به عنوان تیم سوم معرفی شدند.

لک با بیان اینکه در بخش بانوان نیز ترکیب فاطمه لک و وحیده اقبال پور، مریم جمعی و روشنک روشن و فریده شمیلی و مژگان محمدی به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا سوم شناخته شدند، تصریح کرد: پتانک در استان خوزستان تقریبا یک رشته جدید است که برای افزایش جامعه آماری خود نیاز به دیده شدن و توجه رسانه‌ها دارد. ما نیز درصدد هستیم تا جامعه آماری را ارتقا داده و نفرات بیشتری را جذب این رشته جذاب کنیم.

رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و بولس هیات ورزش کارگری خوزستان ادامه داد: مراسم اختتامیه با حضور مسئولان  استان برگزار و از نفرات برتر با اهدای مدال و جوایزی، تقدیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.