فرماندار شادگان از درخشش دانش آموزان این شهرستان در جشنواره‌های فرهنگی و هنری پویش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

 مراسم اختتامیه چهل دومین جشنواره فرهنگی هنری و بیست و چهارمین جشنواره پویش مهر، سومين جشنواره ملی تئاتر درسی همراه با تقدیر از مقام آوران کشوری و استانی با حضور مسئولان در محل کانون حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

صالح زاده فرماندار شادگان در این مراسم ضمن تبریک افتخار آفرینی دانش آموزان شهرستان در جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری گفت:   دانش آموزان عزیز با کسب این موفقیت ها نشان دادند توانایی های بسیار بالایی در تمامی عرصه‌ها دارند که با هدایت مربیان دلسوز مدارس و تیم مجموعه مدیریت آموزش و پرورش در حوزه پرورشی شاهد این موفقیت ها هستیم.

او  ادامه داد:   دانش آموزان  با کسب قبولی در رشته های مختلف در کنکور سراسری ۱۴۰۳ در رشته های پزشکی و غیر پزشکی خوش درخشیدند و در همین راستا از خانواده‌های محترم دانش آموزان ، معلمان پرتلاش و مدیریت و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 فرماندار شادگان گفت: ان شاء الله با برنامه ریزی های صورت گرفته چندین واحد آموزشی در سطح شهرستان جهت رفاه حال دانش آموزان در آبان ماه امسال  به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان این مراسم از دانش آموزان و فرهنگیان برتر جشنواره های فرهنگی و هنری فردا ، پویش مهر ریاست جمهوری، تئاتر درسی و یاریگران زندگی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.