رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: تاکنون ۷۰ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال در منطقه شرق اهواز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در حال حاضر روند واکسیناسیون کرونا گروه سنی بالای ۶۵ سال در خوزستان ادامه دارد و استقبال از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون بسیار خوب است و تاکنون ۷۰ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال واکسن دریافت کرده اند.

او بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در روز‌های آینده روند واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال را تکمیل کنیم و تاکنون ۹۷ درصد افراد بالای ۸۰ سال در شرق و ۹۴ درصد در غرب اهواز در مقابل کرونا واکسینه شدند.

مردانی  با بیان اینکه ۹۹ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال در منطقه شرق و ۹۵ درصد این گروه سنی در غرب اهواز واکسینه شدند، تصریح کرد: ۹۷ درصد افراد ۷۰ تا ۷۴ سال در شرق و ۹۳ درصد این افراد در غرب اهواز واکسن دریافت کردند.

 رییس مرکز بهداشت شرق اهواز ادامه داد: اگر روند واکسیناسیون به همین شکل پیش برود، می‌توانیم درصد قابل توجهی از افراد ۶۵ تا ۶۹ سال را واکسینه کنیم و اگر موجودی واکسن به پایان نرسد می‌توانیم واکسیناسیون گروه‌های بعدی را شروع کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: خوزستان تنها استان کشور است که واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال را آغاز کرده در حالی که در تمام نقاط کشور افراد بالای ۷۰ سال مجاز به دریافت واکسن هستند و در گروه سنی ۶۵ تا ۶۹ سال نزدیک به ۳۰ هزار نفر در شهر‌های تابعه دانشگاه جندی شاپور اهواز واکسن دریافت کردند که آمار خوبی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.