استفاده از افراد ۲ شغله، اقوام و افراد فاقد تخصص از جمله نقد‌هایی است که می‌توان به عملکرد عزیزی خادم در دوره ۳ ماهه ریاستش داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۹۰ روز از انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می گذرد. انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون عجیب بود، اما انتخاب ها و تصمیمات او حتی عجیب‌تر از انتخابش بود. از انتخاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی گرفته که صدای خیلی ها را درآورد تا انتخاب معاونانش که مثل خود آقای رئیس ۲ شغله محسوب می شدند و اتفاقا مشغله های شغل اولشان اجازه نمی داد تا به خوبی به امور فدراسیون برسند.

حتی انتخاب خداداد افشاریان به عنوان رئیس کمیته داوران هم با حاشیه هایی همراه بود. افشاریان که رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود، حضورش در راس کمیته داوران غیرقانونی است، اما فدراسیون در این مورد هم مثل موارد دیگر توجهی ندارد.
 
از انتخاب های عجیب دیگر عزیزی خادم، انتخاب پسرعمویش به عنوان مسئول آی تی فدراسیون فوتبال بود تا آقای رئیس در ادامه تصمیمات عجیب، پای فامیل هایش را هم به فدراسیون فوتبال باز کند.

اکران خصوصی تمرین تیم ملی به دست مدیر نه چندان رسانه ای/انتخاب های عزیزی خادم یکی از یکی عجیب تر
اما قطعا یکی از عجیب ترین انتخاب های عزیزی خادم، انتخاب محمودرضا رضایی به عنوان مدیر رسانه ای تیم ملی بود. انتخابی که همین دیروز در اولین امتحانش مشخص شد که تا چه حد اشتباه است. محمودرضا رضایی که تا کنون برنامه هایی مثل مردان آهنین و مستند صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۰۶ را کارگردانی کرده و سریال‌ها، مستندها و فیلم‌های سینمایی زیادی هم ساخته است، پس از انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم و روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید در فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی انتخاب شد.
 
این فرد که بیشتر به عنوان یک فیلم‌ساز ورزشی شناخته می شود، در نخستین روز از برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی در اشتباهی عجیب با همکاری روابط عمومی فدراسیون فوتبال از اطلاع رسانی رسمی زمان این تمرین و نحوه ورود رسانه ها به زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برای پوشش تمرین شاگردان اسکوچیچ خودداری کرد و حتی ظاهرا رسانه های محدودی که در این تمرین حضور یافتند، طبق تماس رضایی این شانس را به دست آوردند.
 
در واقع مدیر رسانه جدید تیم ملی با اقدامی عجیب برای حضور رسانه ها در تمرین، خاطره اکران فیلم‌های خصوصی که در آن فقط از برخی افراد و رسانه ها دعوت می شود را زنده کرد‌.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
همه جای مملکت ما اینجوریه
آخرین اخبار