دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بحرین توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: روز گذشته تست کرونا دادیم و خدا را شکر تست همه بچه‌ها منفی بود. کسانی که واکسن هم نزده بودند این کار را انجام دادند و برای همین بهتر بود که امروز تمرین نکنیم و از فردا با تیم تمرینات‌مان را شروع کنیم.

او افزود: شرایط خوبی داریم و خدا را شکر همه بازیکنان به تیم اضافه شده‌اند. ان شا الله فردا عازم کیش هستیم و امیدوارم در آنجا هم همه بچه‌ها در اختیار تیم ملی باشند و بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران گفت: شرایط سختی است. من این قول را می‌دهم که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و از مردم خواهش می‌کنم برای ما دعا کنند و به تیم انرژی بدهند. شرایط سختی داریم و در ۱۲ روز چهار بازی باید انجام دهیم.

بیرانوند درباره آمادگی خودش گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و بدون مصدومیت در اختیار تیم ملی هستم. اکنون شرایط خوبی دارم و امیدوارم با صلاح‌دید کادر فنی به تیم ملی کمک کنم.

دروازه بان تیم ملی در پایان گفت: ما با این تیم‌ها بازی کردیم و شرایط آن‌ها مشخص است. البته کادر فنی به وقتش تیم‌ها را آنالیز می‌کند. هنوز جلسه‌ای برای شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان نداشتیم، اما فکر می‌کنم وقت زیاد است. همه می‌دانیم با حضور کریم باقری اتفاق بزرگی برای تیم ملی رخ داده است. این اتفاق ۳، ۴ ماه پیش هم می‌توانست رخ بدهد، اما اکنون همه از حضور او خوشحال هستیم. این موضوع می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد، چون باقری بچه‌ها را می‌شناسد و بازیکنان هم او را می‌شناسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
آقایون شما بروید با بازی منطقی و جوانمردانه تیمهای حریف را شکست بدهید !!!
اکثریت مردم ایران با این دولت بی تدبیر و ناامید کننده اینقدر مشکل دارند ، اگر باید دعا کنند و دعایشان مستجاب شود برای خودشان دعا می کردند .
آخرین اخبار