در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۲۳)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

دانلود آیکون پک رنگارنگ و خطی فلوید Fluid Icon Pack 1.3.45

برنامه Fluid Icon Pack یک آیکون پک رنگارنگ خطی است که در گوگل پلی هم منتشر شده است. در این نرم افزار مجموعه‌ای از آیکون‌های گوناگون با طراحی خاص قرار دارد که استفاده از آن‌ها کمک می‌کند زیبایی نمایشگر اسمارت فونتان را افزایش داده و دوستانتان را جذب خود کنید.

بیش از هزار نماد برای اپ‌های گوناگون در دیتابیس این آیکون پک قرار دارد که هیچ گونه محدودیتی براری دسترسی به آن‌ها وجود نداشته و حتی مبتدی‌ترین کاربر می‌تواند نهایت بهره را از آن‌ها ببرد. همانند بسیاری از نرم افزار‌های مشابه مجموعه‌ای از تصاویر زمینه اختصاصی در اختیار شما عزیزان قرار دارد که از هماهنگی بالایی با این نماد‌ها برخوردار هستند و زیبایی شان هر کسی را خیره می‌کند.

علاوه بر این پشتیبانی Fluid Icon Pack از لانچر‌های گوناگون باعث شده که کاربران نیازی به نصب لانچر‌های خاص نداشته و به سادگی شخصی سازی رابط کاربری را به اوج برسانند.

دانلود آیکون پک رنگارنگ و خطی فلوید Fluid Icon Pack
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 190.0.0.0.58 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Play Store 25.5.27 - برنامه فروشگاه گوگل

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است.

شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.


دانلود Google Chrome: Fast & Secure 91.0.4472.77 - مرورگر وب گوگل کروم

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.


دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player Pro 1.35.9 – برترین ویدئو پلیر

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

نرم افزار مذکور از فرمت‌های فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv به درستی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تقریبا هر نوع فایلی صوتی و تصویری را در این برنامه اجرا کنند.

MX Player + Codecs

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود لانچر سه بعدی، سریع و امن Arc Launcher Pro 45.6

برنامه Arc Launcher Pro ، یک لانچر سه بعدی، سریع و امن مخصوص اندروید بوده که در گوگل پلی هم منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش به گونه ای دستگاه شما را متحول می سازد که نیازتان به بسیاری از ابزار های جانبی به حداقل ممکن می‌رسد.

شاید بتوان اولین ویژگی بارز این لانچر را ایجاد تغییرات ویژه در گرافیک گوشی‌های هوشمند دانست ؛ به نوعی که هر چیزی تغییر می‌کند و به مجموعه‌ای از تم های سه بعدی دسترسی خواهید داشت. بدون نیاز به نصب دیگر برنامه ها به اطلاعات آب و هوایی دسترسی دارید و همچنین قادرید موزیک‌هایتان را بدون دیگر پلیرها اجرا نمایید. از دیگر امکانات جالب توجه اپ فوق سیستم بهینه ساز به کار رفته در آن است که تنها با یک اشاره تمامی پردازش ها را متوقف می سازد و سرعت اجرای دستورات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

دانلود لانچر سه بعدی، سریع و امن Arc Launcher Pro
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Easy Voice Recorder Pro 2.7.6.1 – برنامه ضبط صدا قدرتمند

برنامه‌های مختلفی برای ضبط کردن صدا در گوشی‌های هوشمند ساخته شده‌اند اما همه آن‌ها از لحاظ کیفیت در یک سطح قرار ندارند.

از نرم‌افزارهای این چنینی که قابلیت‌های بسیار مفیدی دارد و قادر به برآورده کردن نیاز کاربران است می‌توان به Easy Voice Recorder اشاره کرد. با دانلود این برنامه بر روی گوشی خود می‌توانید صدای مورد نظر در جلسات و یا کلاس با کیفیت بسیار بالا ضبط کنید.

قیمت اپلیکیشن Easy Voice Recorder Pro در گوگل‌پلی ۱.۲۹ دلار است و توانسته امتیازخوبی را از کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Easy Voice Recorder Pro 2.7.1 – برنامه ضبط صدا قدرتمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اسکنر قدرتمند CamScanner برای اندروید

برنامه CamScanner یکی از قدرتمندترین، بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های اسکن صفحات توسط دوربین اسمارت فون اندرویدی است. این برنامه که برای همه‌ی سازمان ها، افراد و مدارس می‌تواند مفید واقع شود؛ به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی و با کیفیت باورنکردنی از صفحات مختلف توسط دوربین گوشی خود عکس بگیرید و نرم افزار به صورت خودکار از آن را به صفحات پی دی اف تبدیل کند.

این برنامه به صورت ماهرانه و خودکار گوشه صفحات را تشخیص می دهد و در سریع ترین زمان ممکن اسناد مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانلود اسکنر قدرتمند اندروید CamScanner 1
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Mi Video 2021051200 – ویدئو پلیر کامل و پیشرفته شیائومی

شیائومی یکی از پیشرو‌ترین کمپانی‌های تولید کننده ابزار‌های هوشمند است و مدت زیادی می‌شود که اپلیکیشن ویدئو پلیر خود را تولید کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. با اطمینان می‌توان گفت نرم افزار Mi Video یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلیر‌های گوشی است.

با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. با داشتن Mi Video در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

دانلود Mi Video 2020.04.17 – ویدئو پلیر کامل و پیشرفته شیائومی
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Nova Launcher Prime 7.0.28 - برنامه لانچر محبوب و قدرتمند

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. تجربه رابط کاربری پلی میان کاربر و دنیای پیچیده پشت نمایشگر یک تلفن هوشمند است که تمامی قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و امکانات گوشی را به نمایش می‌گذارد.

اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود. از این رو شرکت TeslaCoil Software با توسعه برنامه Nova Launcher Prime تصمیم گرفته مشکل کاربران را حل کند و گوشی آن‌ها را به یک دنیای زیبا تبدیل کند.

با این لانچر تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند.

دانلود Nova Launcher Prime

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.