دانلدو نسخه جدید لانچر قدرتمند و سریع Nova Launcher Prime v6.1.6 Final با امکانات و قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان و پوسته‌ها و آیکون‌های متنوع در این مطلب در دسترس است.

دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینترفیس یا رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری یک تلفن هوشمند است که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. تجربه رابط کاربری پلی میان کاربر و دنیای پیچیده پشت نمایشگر یک تلفن هوشمند است که تمامی قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و امکانات گوشی را به نمایش می‌گذارد. هر عملکردی که از سخت افزار و سیستم عامل گوشی هوشمند خود انتظار دارید در محیط رابط کاربری قابل دسترسی است و به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند توجه ویژه‌ای به این بخش دارند.

اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود، از طرفی تولید چنین لایه‌ای باید به استفاده روان و ساده از تلفن هوشمند منجر شود که همین مساله کار طراحان را سخت می‌کند. اما یک رابط کاربری هرچقدر هم که زیبا و جذاب باشد پس از گذشت مدتی تکراری می‌شود، به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند همواره در تلاش‌اند تا با تولید پوسته‌های مختلف و مناسبتی برای تولیدات خود، نظر خریداران را جلب نمایند.

اما در این میان شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزاری نیز هستند که به تولید لانچر برای اندروید دست زده و قابلیت شخصی‌سازی محیط رابط کاربری را به کاربران می‌دهند. یکی از معتبرترین لانچر‌های رایگان موجود، Nova Launcher نام دارد که به واسطه سرعت بالا و قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار متنوع به یکی از محبوب‌ترین لانچر‌های بازار تبدیل شده است. با این لانچر تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند.

قابلیت‌های این لانچر، تمجید برخی از معتبرترین سایت‌های توسعه نرم افزاری اندروید را به همراه داشته که خود نشان دهنده کیفیت این برنامه است. این لانچر بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران گوگل‌پلی نصب شده و دارای یک نسخه پیشرفته با پسوند Prime است که دانلود همین نسخه برای شما کاربران در نظر گرفته شده است. نسخه Prime دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه اصلی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مخفی کردن برنامه‌ها، کنترل بیشتر بر روی ژست‌های حرکتی و افکت‌های بیشتر اشاره کرد.

دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن Nova Launcher Prime:

  • هزاران پوسته و بسته آیکون متنوع
  • قابلیت شخصی‌سازی صفحات اصلی
  • قابلیت کنترل رنگ پوشه‌ها، زبانه‌ها، برچسب‌ها، پس‌زمینه و موارد دیگر
  • شخصی‌سازی برنامه‌ها، منو‌های کشویی و نوار لغزنده
  • شخصی‌سازی ویجت‌ها
  • قابلیت پشتیبان‌گیری و بازخوانی تنظیمات لانچر
  • عملکرد سریع و روان
  • شخصی‌سازی حرفه‌ای ژست‌های حرکتی
  • مخفی‌سازی برنامه‌ها و پوشه‌ها
  • و ده‌ها امکان شخصی‌سازی دیگر

برنامه Nova Launcher Prime تا کنون امتیاز عالی ۴.۸ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار Nova Launcher Prime:


دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید
دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید دانلود Nova Launcher Prime v6.1.6 Final برنامه لانچر محبوب و قدرتمند اندروید 

 

 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود وردپرس WordPress 9.7 ؛ برنامه مدیریت سایت های وردپرسی
   دانلود برای اندروید     
حجم: 10 مگابايت
نسخه: 6.1.6
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.6 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Nova Launcher Prime

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار