ویژگی کمتر شناخته شده آیفون برای بستن فوری برگه‌های جستجو

ویژگی کمتر شناخته شده آیفون به شما امکان می‌دهد هر تعداد برگه جستجو که باز کرده‌اید را فوری و یکجا ببندید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  باز شدن صفحه‌های بسیار در مرورگرهای جستجو برای همه ماپیش آمده و احتمالا زمانی که تعداد این برگه‌ها بیش از حد می‌‌شود، بستن آن‌ها هم دشوارتر می‌شود. اما کار، دیگر به این سختی نیست.  یک روش ساده تر برای بستن همه برگه ها به طور همزمان وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه Safari را باز کنید و به گوشه سمت راست پایین بروید ، جایی که نماد آن است به شما امکان می دهد یک برگه جدید را باز کنید.

به سادگی باید این آیکون را برای چند ثانیه نگه دارید و کمی  بعد منو ظاهر می شود. در این منو به شما این گزینه داده می شود که برگه فعلی خود را ببندید یا همه برگه هایی را که باز کرده اید فوراً ببندید. پس از بستن همه برگه ها، از شما خواسته می شود که مشخص کنید فقط همین یک بار تصمیم به این کار داشتید یا قصد دارید همیشه به این صورت انجام شود.

البته بهتر است ابتدا مطمئن شوید که قصد بستن تمام برگه‌ها را دارید یا خیر. اما اگر زبانه مورد نیاز خود را به طور تصادفی بستید، نگران نشوید چرا که یک روش آسان برای بازیابی آن‌ها وجود دارد. شما یک بار دیگر به همان آیکون را نگه می دارید تا جایی که تمام برگه های باز شما را نشان دهد. سپس نماد + را در پایین صفحه فشار دهید. با این کار لیستی از همه برگه های اخیر شما ، از جمله مواردی که آن‌ها را بسته بودید ظاهر می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار