استاندار چهارمحال و بختیاری، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در هر شعبه اخذ رای در استان ۲۲ نفر عوامل برگزاری انتخابات حضور دارند از این رو باید فضای شعب به گونه‌ای تجهیز و انتخاب شود که دستورالعمل‌های بهداشتی در آن به خوبی رعایت شده باشد.

او افزود: حدود یک هزار شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است و ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی در استان در برگزاری انتخابات مشارکت دارند به همین دلیل باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این شعب به خوبی رعایت شود.


بیشتر بخوانید


عباسی با تاکید بر نشست با اصحاب رسانه برای تبیین آیین‌نامه برگزاری انتخابات در ۲۲ خرداد، اضافه کرد: علاوه‌بر آن فرمانداران باید توجه داشته باشند که هرگونه تخلف انتخاباتی چه در حوزه بهداشت و چه در حوزه تبلیغات باید به ستاد انتخابات گزارش شود.

او ادامه داد: در شهرستانی که در تجمعات انتخاباتی، تخلفاتی اعم از بهداشتی و تبلیغاتی انجام شود، بخشدار و فرماندار باید گزارش آن را به ستاد انتخابات ارائه دهد.

عباسی در ادامه همراهی و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی در تامین و تجهیز شعبه رای را ضروری دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تامین زیرساخت‌ها به ویژه برق و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

او افزود: در مناطقی که احتمال می‌رود خاموشی داشته باشیم و زمان اخذ رای در روز انتخابات تمدید شود، تجهیزات لازم و به ویژه ژنراتور تامین شود.

عباسی نسبت به بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ویژه در تجمعات ادارات انتقاد کرد و افزود: در همه جلسات دستورالعمل‌های بهداشتی باید رعایت شود.

او به تعطیلات نیمه خرداد نیز اشاره کرد و گفت: برای این تعطیلات چنانچه ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی در نظر بگیرد که در استان نیز اجرا می‌شود، اما چنانچه محدودیتی پیش‌بینی نشود نیروی انتظامی هر طرحی ارائه دهد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار