مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اختصاص ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی شهرستان کنگاور خبر داد و گفت : اختصاص این میزان اعتبار بی سابقه است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با حمایت مسئولان و پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات استانی در حوزه آب روستایی از ۲۶ میلیارد تومان پارسال به ۵۰۳ میلیارد تومان در امسال رسیده است.

او با بیان اینکه سهم آب روستایی استان کرمانشاه از اعتبارات استانی به ۴۶۳ میلیارد تومان رسید، گفت : از این میزان، ۱۷ میلیارد تومان به آبرسانی روستا‌های کنگاور اختصاص یافته است.

کاکاوند با بیان اینکه اولویت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: علاوه بر پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان، آبرسانی به مجتمع میرزاولی، داربید و سرخلج، مجتمع گودین، مجتمع ۱۲ روستایی، دهبالا، کلاته، فش و سلطان آباد نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: تامین آب پایدار این روستا‌ها در امسال در دستور کار قرار دارد که اگر محقق شود عقب ماندگی‌های مزمن حوزه آب روستایی کنگاور را جبران خواهیم کرد.

کاکاوند با تاکید بر اینکه باید به سمت کیفی سازی آب شرب حرکت کنیم، گفت: از ۸۶ روستای کنگاور تنها ۴۶ روستا تحت پوشش مجموعه آبفا قرار دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.