همزمان با اجرای طرح شمیم خدمت دوره آموزشی کاشت و تکثیر گیاهان دارویی به همت بقعه متبرکه امامزاده سید محمد (ع) احمد آباد صغاد در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید میثم حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه۳ شیراز گفت: طرح شمیم خدمت به منظور آموزش، کسب مهارت و توانمندسازی افراد جامعه در شرایط شیوع کرونا و کمک به اقتصاد خانواده‌ها و ایجاد درآمد پایدار برای آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بقاع متبرکه راه اندازی شده است.

او افزود: در این طرح‌ها با همکاری نهاد‌های آموزشی و مهارتی، هیئت امناء بقاع متبرکه و گروه‌های جهادی آموزش‌های لازم جهت راه اندازی و ایجاد کسب و کار‌های کوچک خانگی به صورت رایگان در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه۳ شیراز با بیان اینکه از جمله کارگاه‌های طرح شمیم خدمت آموزش کاشت و تکثیر گیاهان دارویی و آپارتمانی بوده است؛ گفت: به همت هیئت امناء بقعه متبرکه امامزاده سید محمد (ع) در منطقه احمدآباد صغاد شیراز و با همکاری انجمن علمی دانشگاه شیراز دوره آموزش ساخت تراریوم و حفظ و نگهداری گل‌های آپارتمانی در قالب کارگاه آموزش‌های مهارتی ویژه کودکان و بزرگسالان راه اندازی شده است و با ظرفیت آموزشی ۲۰ نفر در هر مقطع مشغول به فعالیت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز از اعطای مدرک مورد تائید انجمن علمی دانشگاه شیراز به شرکت کنندگان در این دوره‌ها خبر داد و افزود: آموزش‌های بزرگسالان بصورت کاملا مجزا از کارگاه‌های کودکان است و دانش افزایی کودکان به همراه اجرای نمایش خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: این کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری و با رعایت کامل اصول بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.