مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۰ میلیارد ریال به بیمارستان‌های خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در استان اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: یکی از اقداماتی که در ایام شیوع کرونا و با توجه به اهمیت سلامت مردم انجام داده‌ایم کمک به مراکز درمانی کرونا از محل موقوفات بوده است.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۰ میلیارد ریال در قالب ارزاق بیمارستانی به بیمارستان‌های خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در استان فارس اختصاص داده شده است.

موسوی بیان کرد: این کمک‌ها که از سوی موقوفات به این بیمارستان‌ها تعلق گرفته است، سبب آزادسازی برخی منابع مالی این بیمارستان‌ها می‌شود تا در راه مقابله با بیماری کووید۱۹ هزینه شود.

مدیرکل اوقاف فارس با بیان اینکه همچنین از محل موقوفه منصوریه شیراز ۱۰ هزار لیتر روغن مایع به این بیمارستان‌ها تعلق گرفت، گفت: از محل موقوفه معزالوزاره نیز به‌مدت سه شب در ماه مبارک رمضان امسال اطعام بیمارستان‌های حضرت علی‌اصغر (ع) و بیمارستان زینبیه شیراز تأمین شد.

او گفت: در رمضان امسال از محل کمک‌های موقوفات بیش از صد هزار طعام گرم در قالب بسته‌های غذایی و از طریق نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد در اختیار نیازمندادن قرار داده شد. توزیع قرص نان به صورت رایگان و همچنین غذای گرم ویژه کارتُن خواب‌های سطح شهر شیراز از جمله دیگر اقدامات از محل کمک‌های موقوفات، خیرین و نذورات بقاع متبرکه بوده است.

موسوی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط موقوفات فارس و خیرین در بقاع متبرکه به صورت سبد ارزاق و بن کارت معیشتی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند و به‌ویژه خانواده‌هایی که با شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند، قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.