مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت : از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت : در انتخابات پیش رو ۳۴ هزار و ۱۹ رای اولی در سطح استان داریم که از این آمار ۱۶ هزار و ۷۱۵ نفر زن و ۱۷ هزار و ۳۰۴ نفر مرد هستند.

او با تاکید بر اینکه تمام امکانات استان برای برگزاری انتخاباتی ایمن و سالم به کارگیری می‌شود، گفت : هیات‌های اجرایی استان برای دسترسی آسان و شایسته شهروندان به شعب اخذ رای هزار و ۹۴۲ شعبه را جانمایی و مصوب کرده که از این تعداد ۹۵۳ شعبه شهری و ۹۸۹ شعبه روستایی است.

 دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: از مجموع شعب استان، یک هزار و ۵۵ شعبه به صورت ثابت و ۸۸۷ شعبه به صورت سیار دایر می‌شود.

بالایی افزود: برای شعب و ستاد‌های پیش بینی شده حدود ۵۰ هزار نیرو در قالب هیات‌های اجرایی، نمایندگان فرمانداران، ناظرین شورا‌ها و شورای نگهبان، بازرسان، محافظان، رانندگان و نیرو‌های پشتیباتی و خدماتی در استان سازماندهی و مسوولیت اجرا، نظارت، حفاظت و خدمات شعب را بر عهده خواهند داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.