مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۵ کیلومتر از مسیر داش دیبی _ اوماسلان در شهرستان گرمی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در نشست با دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی گفت: با هدف تسهیل راه ارتباطی روستا‌های بخش مرکزی با منطقه مرزی موران عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت داش دیبی تا اوماسلان در تیرماه امسال آغاز می‌شود.

او افزود: مرحله انتخاب پیمانکار این پروژه پس از برگزاری چندین مرحله مناقصه به اتمام رسیده، که با تزریق مبلغ ۲ میلیارد تومان از مجموع ۴ میلیارد تومانی سهم مشارکتی بنیاد مستضعفان به این پروژه، عملیات اجرایی طرح تسریع می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه بنیاد مستضعفان در حوزه راهداری شهرستان گرمی اظهار داشت: براساس تفاهم نامه همکاری مشترک این اداره کل با بنیاد مستضعفان سال گذشته نیز عملیات آسفالت ۶ روستای آنتن شهرستان از طرح‌های توافق شده بود که در حال حاضر عملیات آسفالت ۳ روستا به اتمام رسیده و روستا‌های باقیمانده نیز در برنامه کاری این اداره کل قرار گرفته است.

قیطانی، دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی هم در این نشست از تخصیص مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار بنیاد مستضعفان به حوزه راهداری این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گرمی از نظر برخورداری از راه روستایی آسفالت پایین‌تر از میانگین کشوری و استانی است در سالجاری نیز برای آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار این شهرستان با این اداره کل همکاری مشترک خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.