نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس تاکید کرد: کاندیدا‌های انتخابات ۱۴۰۰باید با فاصله گرفتن از شعار زدگی، صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در خصوص انتخابات ۱۴۰۰، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید در اولویت کار قرار گیرد.

او انتخاب آگاهانه را در گرو مشارکت بیشتر مردم دانست و افزود: هرچقدر مشارکت مردم گسترده‌تر و آگاهانه‌تر باشد بهتر می‌توان مشکلات داخلی را حل کرد و خسارت‌هایی را که تحریم‌های ظالمانه بر جامعه وارد کرده را با اتکا به نیرو و امکانات داخلی جبران کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفت: متاسفانه بر اثر تحریم‌های آمریکا و کشور‌های غربی، مردم در تنگنا‌های مختلف قرار گرفته اند و برای عبور از این تنگنا‌ها به مشارکت همگانی نیاز است به همین دلیل همه باید راه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات و حل مشکلات باز کنند.

او درباره استقبال مردم در انتخابات، اظهار داشت:تا اواخر اسفند پارسال استقبال مردم به‌دلیل گرانی در بازار و مشکلات اقتصادی طبق گزارش  های  رسیده به حدالاقل رسیده بود، اما از فروردین ماه امسال در نظر سنجی ها میزان مشارکت مردم به ۵۳ درصد رسیده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحرک، اعتقاد به توانمندنی برای حل همه مسائل داخلی و خارجی کشور در عرصه‌های علمی، صنعتی و مقاومت باید اولویت هدف اصلی نامزد‌های رئیس جمهوری باشد، اظهار داشت: واقف بودن به این موضوع و عمل کردن به آن موجب تضعیف دشمن خواهد شد.

فلاح یاد آور شد: مسائل اقتصادی موضوعات ضروری و مهم جامعه ما است چرا که بحث گرانی، تورم و  معیشت مردم یکی از دغدغه‌های مهم امروزی است به همین دلیل بخش اقتصاد معیشت جامعه ما، جریان ضروری و واجب است که همه باید به طور فوری، جدی و به موقع به آن رسیدگی کنیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.