نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جلسات آزمون نهایی دانش‌آموزان مطلوب است، اما برخی خانواده‌ها انتقاد دارند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی شیوه نامه های بهداشتی را دقیق رصد کند، از همه نمایندگان مجلس  در استان ها خواست میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم دانش‌آموزان را با دقت نظارت و پیگیری  کرده  و گزارش آن را به کمیسیون آموزش ارسال کنند تا اقدامات بعدی در این باره صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به رعایت نکردن نکات بهداشتی در امتحانات پایه نهم برخی از مدارس گفت: انتقادات از سوی والدین و دانش آموزان در این باره به نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون رسیده است.

او با اشاره به رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در آزمون پایه نهم دانش‌آموزان بیان کرد: براساس بررسی‌های نمایندگان مجلس و همچنین اعضای کمیسیون آموزش مجلس ،بیشترمدارس نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، ولی باید دقت و نظارت لازم صورت گیرد تا این شیوه نامه‌ها در تمامی مدارس و تمامی آزمون‌ها به صورت کامل رعایت شود.

فلاحی ادامه داد: بسیاری از خانواده‌ها دغدغه‌ها و حساسیت‌های خود را در این باره به نمایندگان مجلس اعلام کردند و وکلای مردم در مجلس هم براساس وظایف خود باید مطالبات مردم را پیگیری کنند و به همین دلیل نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند تا مشکلی برای دانش‌آموزان در ابتلا به ویروس کرونا ایجاد نشود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر خدای ناکرده تعداد زیادی از دانش‌آموزان در اثر امتحانات حضوری به ویروس کرونا مبتلا شوند نمی‌توانیم موضوع را جمع و جور کنیم چرا که این موضوع می‌تواند جامعه را دچار التهاب زیادی کند.

فلاحی گفت: بسیاری از خانواده‌ها و دانش‌آموزان نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و براساس گزارش های ما اکثر مدارس هم در این زمینه دغدغه خانواده‌ها را در نظر گرفته و تلاش می‌کنند تا نکات بهداشتی رعایت شود، ولی ممکن است در برخی مدارس این موضوع به خوبی رعایت نشود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.