۳۰ داوطلب نمایندگی انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تایید صلاحیت و ۳۲ نفر رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ابوالقاسم الماسی, دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۶۹ داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کرده اند,افزود: ۶۹ داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ نام نویسی کردند که از این تعداد هفت نفر انصراف داده و در مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی سه نفر هم رد صلاحیت شدند.

او ادامه داد: همچنین پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت و رد صلاحیت ۲۹ داوطلب دیگر، شمار رد صلاحیت شده‌ها به ۳۲ نفر رسید و هم اینک پس از اتمام بررسی صلاحیت‌ها در استان، زمان ۲۰ روزه بررسی صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان آغاز شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: هیات نظارت استان در انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ از ۲۹ داوطلب رد صلاحیت شده ۱۴ نفر را با استناد به بند‌های ماده ۲۸ قانون و مابقی را به خاطر عدم احراز رد کرد.

ابوالقاسم الماسی افزود: بعد از پایان مدت زمان ۲۰ روزه بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، ۱۸ خرداد اسامی تایید صلاحیت شدگان مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی می‌شود.

عیسی جعفری نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.