حجت الاسلام مولا گفت: وظیفه ستاد امر به معروف، مطالبه گر کردن مردم است لذا مسئولان هم بایستی در مقابل مطالبه مردم نقد پذیر باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمد حسین مولا، دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران گفت: چشم انداز ستاد برخواسته از روایتی از مولی متقیان علی (ع) است که فرمودند، جامعه‌ای که ضعیف وقوی در گرفتن حق خود دچار گم راهی وضعف شود این جامعه مقدس نیست، چون حکومتی بر رستگاری استوار است که فرد ضعیف با فرد قوی در گرفتن حق تفاوتی نداشته باشد.

او افزود: بایستی در جامعه بحث امر به معروف و نهی از منکر به گونه‌ای مطرح باشد که به راحتی اجرا شود.

حجت الاسلام مولا بیان کرد: برای رسیدن به این مسئله، طرح‌های مختلفی برنامه ریزی شده چراکه امر به معروف و نهی از منکریک مسئله نظامی وپلیسی نیست بله فقهی است.

او با اشاره به اینکه خود ستاد تنها در راس مطالبه گری نباید باشد، گفت: ستاد امر به معروف ونهی از منکر باید تبدیل شود به یک جایگاه علمی وپژوهشی تا بتواتد تاثیر گذار باشد و مردم را به سمت مطالبه گری سوق دهد وحامی آمران باشد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کرمان در خصوص انتخابات پیش رو بیان کرد: ستاد امر به معروف ونهی از منکر با مبنا قرار دادن فرموده مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۲ که امر به معروف ونهی از منکر تنها وظیفه ستاد نیست بلکه باید کاری کند که مردم به راحتی بتوانند امر به معروف ونهی از مکر کنند وستاد حامی وپشتیبان آنان باشد و چنانچه جامعه در آن امر به معروف ونهی از منکر نشود، اشرار بر شما حاکم خواهد شد.

حجت الاسلام مولا با بیان گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری گفت: بنابراین اساس ومبنای کار ما هم اطاعت از امر ایشان بوده و ما بایستی کاری کنیم که مردم مطالبه گر حق خود باشند بدون اینکه سکوت کنند وبدانند که می‌توانند قدرت نقد داشته وپای انتخاب خود باشند، همین باعث می‌شود که پای صندوق رای کشانده شوند.

او افزود: رقابت در جمهوری اسلامی بین خوب و خوب‌تر است و در نهایت با عقلانیت و امر به معروف در انتخابی اصلح، بی شک انتخابات پر شور و خوبی رقم می‌زنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار