ارجمندی گفت:یک مرکز تفریحی در استان قم با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا ارجمندی سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: این طرح‌ها شامل ۲۳ مجتمع گردشگری، ۱۶ هتل و هتل آپارتمان، پنج مهمان‌پذیر، پنج سفره‌خانه سنتی، سه مرکز تفریحی‌سرگرمی، یک زائرسرا و یک منطقه نمونه گردشگری است که با بهره‌برداری از آن‌ها، دو هزار و ۵۲۹ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی قم همچنین با بیان این‌که یک مرکز تفریحی در استان قم به‌زودی افتتاح می‌شود گفت: این مرکز با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

او ادامه داد: این مرکز تفریحی سرگرمی در زمینی در حدود ۵ هزار مترمربع احداث‌شده است که برای حدود ۳۸ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم همچنین گفت: مقبره‌های گنبد سبز در قم با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم سامان‌دهی می‌شود.

ارجمندی عنوان کرد: این مقابر تاریخی طی تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین این اداره کل با سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری قم و طی برنامه‌ای مدون و یک‌ساله سامان‌دهی خواهد شد.

او افزود: امکان آن وجود دارد که در کنار این مقابر، فروشگاه‌های عرصه محصولات صنایع‌دستی برای بازیدکنندگان ایجاد کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی قم تصریح کرد:گنبد سبز در مرکز شهر قم و در کنار گلزار شهدای شهر قرارگرفته که این ظرفیت را دارد که به مقصد تور‌های فرهنگی با محوریت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تبدیل شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار