ارائه طرح پرداخت نقدی اینستاگرام برای کاربران ریلز

بخش ریلز شرکت اینستاگرام در تلاش است تا با طرح پرداخت نقدی، تیک تاک را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، پاییز گذشته اینستاگرام از راه اندازی پلتفرم ویدئویی کوتاه ریلز (Reels) که رقیب غیررسمی تیک تاک محسوب می‌شود خبر داد. این برنامه به شما امکان می‌دهد، فیلم‌های ۱۵ ثانیه‌ای را با صدا، جلوه‌های ویژه و ابزار‌های خلاقانه، به راحتی ضبط و ویرایش کنید. با اجازه دادن به حساب‌های عمومی برای به اشتراک گذاشتن ریلز برای جامعه اینستاگرام از طریق یک فضای جدید کاوش، اینستاگرام اخیراً رشد چشمگیری در تنوع و خلاقیت خود داشته است.

اکنون، به نظر می‌رسد که ریلز در تلاش است تا در رسیدن به تیک تاک و حتی کنار زدن آن، تمام تلاش خود را انجام دهد، زیرا در حال اجرای یک استراتژی جدید برای گسترش پایگاه کاربری خود است.

الساندرو پالوزی که یک توسعه دهنده مشتاق اندروید و iOS است، اخیرا به اعلامیه‌ای که قبلاً دیده نشده بود برخورد کرد که نشان می‌داد اینستاگرام قصد دارد پیشنهاد‌های مالی را به کاربران ریلز ارائه دهد تا افراد بیشتری را ترغیب کند تا از این ویژگی استفاده کنند. گزارش شده است که برای استفاده از این قابلیت، از کاربران اینستاگرام خواسته شده تا ریلز مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند و خبر را بازنشر کنند. البته هنوز معیار‌های دیگر اعلام نشده است.

ارائه طرح پرداخت نقدی اینستاگرام برای قابلیت ریلز

برنامه پرداخت مالی اینستاگرام برای کاربران ریلز

برنامه پرداخت مالی اینستاگرام به هیچ وجه یک استراتژی بدیع در تجارت برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی نیست. اواخر سال گذشته هم اسنپ چت، شروع به پرداخت ۱ میلیون دلار برای سرگرم کننده‌ترین کلیپ‌های به اشتراک گذاشته شده در این سیستم عامل کرد که کاملا موفق هم بود.

در همین ماه، یوتیوب هم طرح مشابهی را ارائه داد و اعلام کرد که مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار جایزه برای سازندگان YouTube Shorts در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.