رزمایش بیت المقدس ۱۱ بسیج همزمان با سراسر کشور با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب (علیه السلام) در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آیین آغاز رزمایش بیت المقدس ۱۱ به صورت ارتباط تصویری با سازمان بسیج مستضعفین و نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان، ضمن تبریکِ سوم خرداد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای عملیات بیت المقدس سالروز فتح خرمشهر را گرامیداشت.

او با اشاره به روند اجرای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بعنوان دژ نفوذ ناپذیر به اذعان کارشناسان غربی، به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) درباره این رویداد بزرگ اشاره کرد و افزود: همان گونه که حضرت امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های دینی و اسلامی بود.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری اضافه کرد: رزمایش بیت المقدس با محوریت دسته‌های رزمی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

او، فراخوانی بسیجیان، برگزاری شامگاه، اجرای برنامه‌های آموزشی متناسب با مأموریت‌های ابلاغی، روشنگری، بصیرت افزایی، گشت‌های رضویون، توجیه برنامه‌های امنیت انتخابات را از مهم‌ترین برنامه‌های این رزمایش برشمرد.

سردار قریشی، جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور هم در ارتباط تصویری با فرماندهان سپاه‌های استانی ضمن گرامیداشت ایام ایثار، مقاومت و پیروزی و سالروز فتح خرمشهر، شروع رزمایش در سراسر کشور را با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب علیه السلام اعلام کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار