چالش‌های طرح ملی واکسیناسیون با حضور ناظر عالی وزارت بهداشت، بررسی شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، چالش‌های طرح ملی واکسیناسیون با حضور ناظر عالی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران معاونت بهداشت ستاد وزارت و معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی در منطقه ۷ بررسی شد.

مریم حضرتی در این جلسه که به صورت مجازی با معاونین بهداشت و اعضای کمیته فنی واکسیناسیون دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، شهرکرد، یزد و کاشان برگزار شد ضمن اطلاع از آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید در منطقه ۷ آمایشی با برشمردن اهداف و انتظارات از دانشگاه‌ها در تزریق و مدیریت واکسن کرونا بر مدیریت و برنامه ریزی براساس سهمیه اختصاص یافته به هر دانشگاه تاکید کرد.

او افزود: در بازدید‌های که از اجرای طرح واکسیناسیون و همچنین بدنبال وبینار قبلی که در دانشگاه‌های مذکور و ارسال گزارش این بازدید‌ها و پیشنهادات طی دو نامه به وزیر بهداشت، این جلسه نیز برای پاسخ به سوالات و بررسی پیشنهادات معاونین بهداشت منطقه ۷ در راستای رفع موانع و بهبود اجرای واکیسناسیون عمومی برگزار شده است.

در ادامه این جلسه معاونین بهداشت منطقه ۷ آمایشی ضمن ارائه گزارش از نحوه مدیریت واکسیناسیون کووید به بیان مسایل و نقاط ضعف و قوت و مشکلات و ابهامات اجرای این طرح پرداختند.

تبریزی، رییس مرکز شبکه گسترش معاونت بهداشت، خسروی رییس اداره آمار و فن آوری مرکز شبکه گسترش بهداشت و زهرایی مسئول واکسیناسیون کووید مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت ضمن پاسخ به سوالات و شنیدن پیشنهادات راهکار‌های لازم را ارائه کردند.


بیشتر بخوانید 

زمان بندی واکسیناسیون کرونا بر اساس ردیف شغلی و سنی در ایران


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار