جزئیات و تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۱ مشخص شد

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در ۳ روز برگزار خواهد شد و دارای بخش‌های مختلفی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل به تازگی اعلام کرد که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت، در ۷ ژوئن آغاز می‌شود و سه روز بعد در ۱۰ ژوئن به پایان می‌رسد. البته مانند سال گذشته این رویداد کاملا مجازی و آنلاین خواهد بود.

طبق معمول روز اول شلوغ‌ترین روز است، زیرا در این زمان است که شرکت اپل سخنرانی اصلی خود را ارائه می‌کند، جایی که پیشرفت‌های آینده را برای iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS اعلام می‌کند. حتی ممکن است برخی از اعلامیه‌های سخت افزاری نیز وجود داشته باشد. همچنین در روز اول بخش Platforms State of the Union نیز برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده، جایی که آن‌ها می‌توانند در مورد ابزار‌های جدید، فناوری‌ها و پیشرفت‌های اپل که در جریان این رویداد اعلام شده، اطلاعات کسب کنند.

جزئیات برنامه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل

شرکت اپل همچنین جلسات معمول و عمیق و آزمایش‌های یک به یک خود را برای توسعه دهندگان برگزار می‌کند. این موضوع کمک می‌کند تا توسعه دهندگان با مهندسان واقعی اپل، از جمله کسانی که روی ویژگی‌های خاص یا API کار می‌کنند، صحبت کنند. اعضای برنامه توسعه دهنده اپل می‌توانند با بیش از ۱۰۰۰ متخصص اپل مشاوره یک به یک را درخواست کنند. از ۸ ژوئن نیز، فیلم‌های جلسه‌ای هر روز در برنامه Apple Developer و در وب سایت Apple Developer ارسال می‌شوند.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل از ۷ ژوئن آغاز می‌شود

سایر بخش‌های این کنفرانس شامل فعالیت‌ها و رویداد‌های خاص مانند کدگذاری یا چالش طراحی و سخنرانی‌های مهمان‌ها است؛ و سرانجام در تاریخ ۱۰ ژوئن، اپل جوایز Apple Design Awards خود را برای برنامه‌های اپ استور اهدا می‌کند.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل یا WWDC سال ۲۰۲۱ مانند WWDC ۲۰۲۰ برای کلیه توسعه دهندگان ثبت شده اپل کاملاً رایگان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، اپ استور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار