باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که هر شکلی از خشونت را محکوم می‌کند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاقاتی که روز گذشته در اصفهان رقم خورد را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«به خاطر اتفاقات اخیر پیرامون پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و تمامی ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌خواهیم وارد عمل شوند و این بار با بررسی همه جوانب و همچنین احکام قاطع، دست افرادی که پشت‌پرده اتفاقات بوده و درصدد آسیب رساندن به جامعه ورزش و خصوصا باشگاه پرسپولیس هستند را کوتاه کنند.»

در بخشی دیگری بیان شده است:

«باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داده است که آرامش و حفظ شئون اخلاقی را در دستور کار دارد و با هرگونه اغتشاش، درگیری، تجمعات غیرقانونی، شایعه‌پراکنی و رفتار‌های دور از شأن و شئون ورزش پهلوانی صد در صد مخالف است. باشگاه پرسپولیس هرگز موافق رفتار‌های خشونت‌آمیز نبوده و خواستار برخورد شدید با خاطیان است. ما اعتقاد داریم رفتار این‌چنینی نه تنها باعث آسیب به فوتبال می‌شود، بلکه وجهه فوتبال ایران را در سطح بین المللی مخدوش می‌کند.»

بیانیه پرسپولیس این طور خاتمه یافت:

«تمام حقوق این باشگاه در اتفاقات اخیر مورد پیگیری دقیق قضایی قرار می‌گیرد و امیدواریم قانون در قبال بی‌مسئولیتی عده‌ای که خارج از زمین فوتبال به دنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستند، از سوی نهاد‌های تصمیم‌ساز در داخل فدراسیون و همچنین مراجع حقوقی معتبر به شدیدترین شکل ممکن اجرا شود.»


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۵:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
پرسپولیس ها دوباره توهم زدند . خودشان تو کل ایران انگشت نمای کمک های فراقانونی با قهرمانی های پوشالی هستند انوقت به بقیه تیم ها گیر میدهند . بهتره ازشون بپرسید چطوری بازیکنان دوپینگی شان اعلام نشد. چطور جعل سند ماست مالی شد. چطور پول های هدایتی خرج شد وکسی پیگیری نکرد.چطور پنجره های بسته نقل وانتقالات بدون پرداخت باز شد. چطوری بازیکی مثل ترابی و مقانلو را با وجود قراردادهای سنگین قطری ها جذب کردید. چطور شما که پول ندارید قرارداد چند میلیاردی با گل محمدی و آل کثیر و بقیه بستید...
بسته دیگه یا بازم بگم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
از حرفات برمیاد که یک استقلالی بی قیدی هستی که اخلاقیات هیچ ارزشی برات نداره و براحتی دروغ میگی و تهمت میزنی. در جوابت فقط باید سکوت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
برو بابا
شما عرضه ندارید قهرمان بشید بعد موفقیتهای تیمهای دیگر و میبری زیر سئوال؟
توی این چند سال صدها میلیارد تومان هزینه کردید و بهترین نفرات را گرفتید بعد بخاطر مربیای بیعرضه تون به زور فقط سهمیه گرفتید . حالا دستت به گوشت نمیرسه میگید بو میده؟
تا وقتی طرز فکرتون رو عوض نکنید همین آش و همین کاسه هست
آخرین اخبار