پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برد سرخپوشان برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی حساسی بود و تیم ذوب آهن یکی از نامزد‌های سقوط به لیگ دسته یک است، به همین علت  این تیم اصفهانی با برنامه وارد زمین مسابقه شد. در آن طرف، سرخپوشان هم در کورس قهرمانی با سپاهان قرار داشتند و نمی‌خواستند از قهرمانی دور شوند.

عربشاهی گفت: بازی در نیمه دوم جذاب بود و ذوب آهن هم قصد داشت در ضد حملات به گل برسد، اما پرسپولیسی‌ها در دفاع و هافبک هوشمندانه عمل کردند و نگذاشتند حریف اصفهانی به گل تساوی دست یابد. به هر حال سرخپوشان ۳ امتیاز بازی را گرفتند و از کورس قهرمانی دور نماندند و قهرمان لیگ در هفته‌های آخر مشخص می‌شود.

او ادامه داد: تیم ذوب آهن در درجه اول  قصد داشت جلوی پرسپولیس خودنمایی کرده  و از حیثیت فوتبال اصفهان دفاع کند. همچنین این تیم اصفهانی خودش را در پرتگاه می‌بیند و به همین علت برای کسب یک امتیاز به زمین مسابقه نیامده بود. ذوبی‌ها قصد داشتند در درجه اول گل نخورند و بعد از آن بتوانند گل بزنند.

ذوبی ها با استفاده از اشتباهات فردی به گل رسیدند 

عربشاهی: تیم پرسپولیس قصد داشت با کسب امتیازات کامل اصفهان را ترک کند و به پیروزی دست یابد. حسینی در نیمه اول چیدمان هوشمندانه‌ای برای  تیم ذوب آهن در نظر گرفت و فضا‌های کناری و عمق دفاع تیم خود را بسته بود و با یک مهاجم بازی می‌کرد و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس با مشکل مواجه شود. گردش توپ و مالکیت توپ پرسپولیس خوب بود، اما سرخپوشان همچنان در زدن ضربات آخر بی دقت هستند  و از اشتباهات فردی هم  یک گل  از حریف اصفهانی خود دریافت کردند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت:  تیم پرسپولیس می‌توانست در همان نیمه اول گل تساوی را به ثمر برساند، اما مهاجمان در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. عالیشاه پاس زیبایی برای آل کثیر ارسال کرد و اگر این بازیکن کمی باهوش‌تر عمل می‌کرد، در نهایت می‌توانست گل بزند. سرخپوشان  با تعویض‌های صورت گرفته  در نیمه دوم برای زدن گل تساوی و حتی برد وارد زمین مسابقه شدند.

او افزود: تعویض‌های پرسپولیس در خط حمله  مثمر ثمر بودند و عالیشاه یک خط به عقب آمد و سرخپوشان  با ۲ مهاجم بازی کردند. سرخپوشان به خوبی توپ را به گردش در آوردند و فشار بر روی بازیکنان ذوب آهن آوردند و در نهایت شهریار مغانلو روی پاس ارسالی نوراللهی توانست گل مساوی را بزند. گل دوم پرسپولیس هم از طریق پاس ارسالی به ثمر رسید. به هر حال سرخپوشان در نیمه دوم عالی بازی کردند و با تقسیم توپ و ارسال از جناحین  با ضربات سر به گل رسیدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار