پیرو جلسات متعدد دو حوزه و نظرات کارشناسان علم تربیت‌بدنی و فوتبال، در نهایت اولین رشته تخصصی و مهارتی در حوزه فوتبال تحت عنوان "دستیار تمرین فوتبال" در شاخه کار و دانش راه‌اندازی شد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران امروز با حضور کمره‌ای معاون متوسطه و علی محمد مرتضوی دبیرکل اتحادیه مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران در سالن جلسات معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش برگزار شد.

پیرو جلسات متعدد دو حوزه و نظرات کارشناسان علم تربیت‌بدنی و فوتبال، در نهایت اولین رشته تخصصی و مهارتی در حوزه فوتبال تحت عنوان "دستیار تمرین فوتبال" در شاخه کارو دانش در مقطع دیپلم رسما راه‌اندازی شد و از مهر ماه جذب و پذیرش هنرجو خواهد داشت.

در این مراسم شروع ۴رشته مهارتی دیگر در هنرستانهای فنی حرفه ای در حوزه فوتبال نیز در آینده نزدیک بیان شد که تاکنون مراحل اولیه تدوین و تصویب راگذرانده و به زودی قابل رونمایی خواهدبود.

گفتنی است دراین مراسم حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی قائم‌مقام اتحادیه فوتبال و تنی چند از مدرسان دانشگاهی حضورداشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.